Alla inlägg den 13 april 2011

Av Seema Lundbäck - 13 april 2011 15:15

Yepps . och här kommer dem..


Det är lite bilder från min födelsedag, i torsdags (förra veckan). + en bild från teneriffa, en bild som jag känner mig jätte nöjd med..














    

 



Gick visst inte att infoga mer än dessa, men lägger upp senare, de bilder jag inte fick med nu..

Av Seema Lundbäck - 13 april 2011 12:52

Jag ber om ursäkt, för den dåliga updaten..

men jag har tyvär inte haft något speciellt att skriva om..


Men om  jag kommer på nåt, så lovar jag att komma tillbaka =) hehe.


Men tills dess, så hoppas jag att ni ursäktar min dåliga franska ;) haha.. nee da. men skömtosido. hoppas ni förlåter min dåliga update, var det jag menade med det ;) hehe..


Kan istället, slänga in lite bilder här.. men det får bli senare :)


Hej på er så länge.. Återkommer senare med bilder, på mig. och kanske tom på mina barn.. vi får se =) japps.. den som lever får se ;) haha..


Japps.. Let see later :)


buy buy :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards