Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Seema Lundbäck - 28 juni 2011 22:49

 

denna bikini, satt grymt bra på.. trodde den skulle va för liten.. men den va perfekt.. bra om dem e lite mindre, för då sätter dem på plats liksom ;) hehe.. aa.


kan visa mer bikinis här sen.. köpte massvis, när jag skulle iväg till utlandet för snart 2 eller 3 månader sen.. och jaa, ni vet att jag är en sån person, som inte kan välja. så då tar jag allt istället ;) istället för att välja jaa, :p haha.. mm.. men kommer kanske upp bilder på dem sen.. imorgon eller så.. aa.. typ :)


men ps, kan seja er det.. att ingen av bikinisarna satt jätte bra på.. nehej nehej.. vet inte om jag har nån bra bild på hur det kunde ha sett ut/såg ut då.. ni får inte se helbild, eftersom jag inte ser riktigt klok ut i bikinis. usch usch usch. kan ju seja såhär.. att dem bilderna kommer inte läggas upp på facebook.. nehe nhe.. dem får allt bli privata dem, aa.. ;))



Observera att det är denna bikinisen, fast i en annan färg. vinrött. som jag har hemma liggandes i gaderoben. tror jag :) hehe. måste looka, så den verkligen ligger där. hehe. men jaa, i alla fall, någonstans. liggandes i någon påse. det vet jag. förmodligen i ngn påse, skräpande någonstans.. för är väldigt dålig på att plocka upp saker, som jag har köpt, som är nya :) aa. dem får järna ligga där ett tag, innan jag förhoppningsvis plockar upp dem ;) haha. sån är jag. men jag menar. det gör ju inget, om dem ligger i en påse å skräpar, lika järna som de ligger i gaderoben å skräpar, plaggen altså ;) hehe. så slarvig e jag ;) då vet ni det :p inte ordning å reda på nåt :) joo da. kanske ;) kanske lite. men ni vet hur det är när man flyttat.. då har man oreda ett tag.. å sen jaa, så blir det lätt så att det blir så ett tag till.. för att kanske förbli så förevigt. ;) hehe. eller nåt :p aa. tills man orkar ta tag i all oredan, å göra iordning å så.. hehe ;) jaja.. det där lätt säkert hur flumt som helst ;) hehe. men jag menar bara det. att saker brukar kunna ha en förmåga att ligga där, tills man en gång kanske använder dem. eller så :) aa. haha. jag har säkert sånt, som jag typ aldrig använt.. hehe, aa. det skulle inte förvånna mig ;) och ibland jaa, så vet ni att det dära plagget som man så järna bara skulle köpa i affären. har bara fått ligga. eller så var det inte så snyggt. kanske bara använt en gång, om ens det.. haha.. aa men ni vet hur det är :p aa. så man e egentligen ;) hehe. aa. man kanske borde tänka efter mera, innan man köper plagget ;) hehe.. mm.. men lägg märket till att jag bara skrev borde ;) hahah ;) *ler*

Skapa flashcards