Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2011 15:12

  

 

   



dessa är några av de bikinis, som fick följa med mig på semerstern :)

dock va dem väl sådär på.. mm.. men favon av dessa, är nog ändån den blååa, med rött upptill.. den med rött-vitt-prickigt i volangen altså. och sen takinin. mm. sen hade jag ngra (gamla) sen innan med. men kommer inte ihåg, vilken som gillades mest. minns bara att den blååa med volangerna, va nog en av dem, som användes ganska så flitigt. mm.


men i alla fall.. om ni vill.. så kan jag nån dag, visa er den bikinisen, som jag la upp igår här. hur den sitter på.. tror den faktiskt kommer bli favoriten.. :) hehe. aa, å nu så är det ju sommar, så då passar det ju bra att lägga upp en bikinis-outfit här då :) i alla fall upp till, men inte så mycket mer :) hehe. nepps. blir för privat då, och sen har jag inte så jätte mycket snyggt på kroppen, att visa upp kanske. så det få räcka med att visa lite då.. aa. hehe, det är ju nog det ;) men men. vi får se, om det kanske kommer upp nån dag. aa :) let see !



ha re nice alla i alla fall :) och förresten

Trevlig sommar :)

Ovido - Quiz & Flashcards