Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 9 juli 2011 19:22

blir ingen fotosession här i bloggen, då jag inte är nöjd med vissa bilder(dem jag hade tänkt att lägga upp här.. men det är så få bilder, jag blev nöjd med.. så ni skulle bara tycka det va löjligt, att jag kallade det fotosession. mm.. kanske handlade om 3 bilder sammanlagt.. japps.. så ni får allt nöja er med den bikinis-bilden ni fick se innan här :)



men jaja, nog om det då :p



tänkte på en sak idag..

jag skriver inte så mycket här.. det är mest bilder här.. mm.. har liksom inte så mycket att seja här.. eller så typ.. eller jaa. det är väl mer, att jag aldrig kommer på vad jag ska skriva.. näää.. och glömmer nästan bort att jag har en blogg, där man ska skriva ju. haha.. joo :p men men.. ska försöka bli bättre i alla fall, på att skriva saker här.. mm.. :) vill ju liksom inte att det ska va en sån dära-omeningsfull-blogg ju. eller liksom.. jaa.. det ska ju stå bra saker liksom.. och inte bara pladder.. eller jaa. går väl det me.. men vad-som-helst utom typ sånt jag har skrivit om tidigare. och bara göra det till en blogg-med bara-bilder-blogg liksom..

Av Seema Lundbäck - 9 juli 2011 18:04

       


  äntligen kommer den utlovade bikini bilden.. lyckades tyvär inte få en bra bild på mig utan glasögon, i bikini.. men men.. denna får duga :) men men.. vem vet.. det kanske kommer upp en fotosession senare här på mig. mm. men så länge, så bjuder jag er på denna. och peppar,peppar.. tro det eller ej.. så är jag ganska nöjd med denna bilden :) mm..

Av Seema Lundbäck - 9 juli 2011 12:05

vet ni vad jag hittade så efterlängtat? Joo, min bikinis... efterlängtad som attans ju.. och jag, som trodde den va förlorad liksom.. mm. men där hade jag tur ;) aa. man ska verkligen aha tur ju ;)) men i alla fall.. kommer nog upp ett inlägg här sen, på hur den ser ut på :) ha bra dag så länge.. tjaaarå :p

 
Ovido - Quiz & Flashcards