Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 13 juli 2011 17:04

Och det kommer det vara ett tag till, tyvär.. mm.men när jag e tillbaka, så tänkte jag uppdatera med lite old pics.. och jaa förresten, både lite nya och lite gamla.Och sen ev, så ska jag öppna mig lite mer här i bloggen.. men har inte bestämt mig än. eftersom jag e lite försiktig med att lägga ut personliga saker här å så.. mm. men å andra sidan, så läser ju inte så många här heller(inte vad jag vet i alla fall). Men i varje fall så, om jag väljer att öppna mig, och skriva om nåt som är lite känsligt för mig, så hoppas jag, att jag har respekten hos er(bloggläsare) för det jag skriver om, och att jag öppnar mig så pass inför er..för det jag ska skriva om(isåfall)är inte precis ngt lätt kapitel.. nee, inte precis. men som sagt..vi får se hur jag gör, om jag öppnar mig, och skriver ärligt om en sak här då.. mm.

Skapa flashcards