Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

kommande köp

Av Seema Lundbäck - 16 juli 2011 23:05

 



På måndag, när jag fått pengar.. så står det här, överst på min lista :)

altstå håfärg.. inte just dem på bilden kanske.. men blekning,brun-hårfärgning, och svart(bleka. färga överhår,underhår)... och sen nr. 2 på listan, står produkter från life, eller hälsokost.. för jag tänkte att jag skulle "försöka" mig på ett ärligt försök (igen) att bli av med mitt godissug.. vet inte hur många ggr, som jag sagt.. eller (försökt tom) att bli av med det.. men tyvär inte lyckats.. nepps. utan resultat, altså.. mm.. så nu tänkte jag kolla om det går.. i hopp om att tappa lite kilo :) eller jaa.. ingen skulle bli glaare än jag, om jag lyckades mer, än bara lite ju :) aao, precis.. :) och nåt som jag funderar starkt på att testa, är.. grönt te. hört att det ska va effektivt, om man tex som jag.. vill-bli-av-med-lite-kilon så att seja.. mm.. nån mer som kanske har nån erfarenhet, av detta kanske?? nu när jag sitter här å skriver, så slår det mig faktiskt.. att jag nog tror att jag, lägger upp bilder, på lite olika "bantningspreparat/vill-gå-ned-i-vikt preparat".. här på bloggen.. för att se vad ni har för erfarenheter, av dessa.. om ni har några såklart.. eller nåt annat som ni vet funkar,och som är effektivt för just er kanske?! vet förstås att det är enna olika, från person till person.. vad som funkar, och inte funkar.. mm.. men jaa, i alla fall.. man kan ju i alla fall ge saker en chans, och se vad dem gå för. innan man dissar dem helt liksom.. aa :) jaa, men precis ! för att sen liksom, komma på vad som är bäst(funkar bäst) för en själv liksom.. mm.. men jaja.. mer om bantnings preparaten sen i alla fall.. nhe.. nu blir det väl sova, här nest.. skulle jag tro, stå på tur nu.. mm.. tänkte bara som hastigast kika in här, och skriva om mina kommande köp, som sagt :) men jaa, ha det bra kära läsare jaa.. ni fina, och kanske (trogna) med.. vem vet :) hoppas ju på det.. att ni är många, som kikar in här :) även att jag (oftast) inte har så mycket att seja här kanske :) hehe nee :p



update. jag funderar på att nån gång framöver, skaffa löshår.. typ köpa på kicks eller nåt.. e väldigt sugen på. mmm.. nyfiken om jag skulle passa i det liksom :) och sen när man såg en tjej, som hade gjort fläta, med hängandes hår över.. mm det va då jag fick den lysande idén, om löshår :) men som sagt.. det blir nog ett senare prodjekt, skulle jag tro :) måste ju testa, om det går i bara mitt hår(utan löshår altså :p) om det går att göra den, "den snygga".. flätan altså :) shit svårt att förklara hur jag menar.. men jaa.. kan försöka visa en bild på hur jag menar :) sen kanske.. vi får se :) så ni får ett smakprov(på vad jag mena), menar jag ;) men jaja.. blarrel blarrel, å bara massa blarrel ;) haha, det e jag det.. i ett paket :p ni vet.. mmm.. ;p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Skapa flashcards