Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 19 juli 2011 20:11





sådär.. nu har jag både blekt, och färgat håret.. och såhär blev det..







   









tyvär blev inte förväntningarna på underhåret, vad jag hade väntat mig.. blev svart/brunt.. men hoppas att det blir ljusare med tiden liksom.. mm.. men i alla fall, jag hoppas man ser lite skillnad på under och över håret, mm..


I alla fall, så här blev det.. underhåret brunt, överhåret kålsvart typ. :) mm..


tänkte jag skulle tala om hur mycket jag la på blekning, och färg..


tillsammans så blev det 117 nåntingen.

39.(90) eller om det va 50 eller bara 50 kanske/färgningsgrejs, på ÖB.. så det va ju relativt billigt.. haha.. snål, jag vet.. men sån är jag.. så billigt som möjöigt, ska det va ;) oftast i alla fall. haha.. jaa, ibland. skulle man väl kunna seja :pp






ps. kvaliteten på bilderna är inte den bästa.. och inte bästa korten på mig överhuvudtaget, haha :p men det va ju bara, så jag skulle visa hur resultatet blev, eller så då.. mm..

Av Seema Lundbäck - 19 juli 2011 16:00









     


detta fick bla. följa med mig hem, i påsen igår ;)




nu ska jag aldeles snart, kolla på Unga mödrar... återkommer senare.



ps. detta är ett tidsinställt. första gången jag använder mig av ett sånt :) visste ju inte riktigt hur man gjorde ;) haha.. så jag gjorde ett test förrut. och det verkade ju funka :) hur bra som helst ju, om man ska iväg eller nåt, nån dag eller så ju :) och hålla er updaterade på bloggen :) jaa, då kommer ju ett sånt här inlägg väldigt bra till pass ju :) eller vad man nu sejer :p hehe ;)



Ovido - Quiz & Flashcards