Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 21 juli 2011 21:07

manana(på tv 4+)rullar här, på min tv.. tänkte ge filmen en chans, då det inte finns ngt annat på tvn :p


update: filmen får bra betyg av mig, då jag tycker det va en helt okej film.. lite sådär små-rolig emmelanåt :) precis lagom liksom..

Av Seema Lundbäck - 21 juli 2011 20:00

Nu blir det att kolla på "Allsang på grensen".. så himla underbart ! började kollade på det i förra veckan(tror jag det va).. eller om det va den innan det.. och i alla fall jaa.. jag tyckte det va ett kempe gott program ;) nee, men allvarligt. det tycker jag nog :)

har börjat förälska mig i norskan.. dem pratar så fint.. eller liksom, det låter så fint och så ju.. aa, skönt språk.. det låter nog finare en svenskan i alla fall :) haha joo :p


men som sagt.. kollar nog på programet, mest för norskan ;) hehe. aa. tokigt, jag vet ;) hehe.. men sån är jag ;) haha..


seemas egna tolkning av norskan.. det er såne goe ord ;)


hahahha.. kunde inte bara låta bli ;) kom på det bara sådär.. när jag skrivit klart ;) så då va jag ju tvungen å gå in å skriva det i inlägget ju ;) haha :p jaa.. så galen är jag ;) då vet ni det :p haha. inte riktigt.. men nästan i alla fall ;) hehe :p


men lite galen måste man väl få va ?? eller ;)

Av Seema Lundbäck - 21 juli 2011 19:53

den är hittad, och lyckad är total ;)


hur skulle jag annars klarat mig ;p mm.. den är ju verkligen favos av favosarna ju.. aa. få ha bättre koll på den nästa gång helt enkelt ;) haha.. hittade den nästan i samma stund jag skrev här.. precis efteråt nästan :) lucky ! ;)

Av Seema Lundbäck - 21 juli 2011 19:45

I have a big big problems.. min bhå är booorta.. hittar den inte någonstans :/ favo-bhån.. fatta att den är borta *ledsen i ögat*.. måste hitta den ju. och det är meddetsamma. kommer ihåg att jag igår la den någonstansen.. men vet inte vart :/ har ju letat som en tok ju, men kan inte hitta den någonstans.. eller jaa.. inte riktigt överallt.. har mest bara letat sådär slarvigt ni vet, i ett rafs... men ska gå igenom den igen.. och kolla om jag inte hittar den då... måste hitta den ju !! I can´t leave without then ju.. :p

jag är en mycket olycklig flicka nu.. det kan tyckas, att det är en löjlig sak.. att va olycklig över.. men neej då.. inte för mig :/ suuck. måste leeeta.. mm, och åter till letandet nu !!

Ovido - Quiz & Flashcards