Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 23 juli 2011 18:43

har börjat dricka en himla massa vatten.. nu med min nya diet, eller vad man nu ska kalla det.. jaa, men visst känns det nästan som att jag skulle kunna kalla det diet.. mm.. men i alla fall.. så dricker jag minst en flaska vatten om dagen, ni vet sån dära liten.. halv liters.. mm.. jupps, så e re..


nu så sitter jag i alla fall, och äter en macka, en större sådan(min middag).. och hör ovh häpna.. grönsakerna ligger kvar :p jag e lite sådär halvförvånnad.. för sällan som allt får ligga kvar på mackan.. mm.. å brukar inte äta ost heller.. inte på mackan i alla fall.. nee.. men jag tror allt att mackan får rätt bra betyg av mig ändån :) mm..


haha.. intressant inlägg ;) jaa, men eller hur... inte ;) hehe :p nee.. intressantare har jag nog ändån skrivit :) haha.. mm, tror det :)



men oj, vad mycket i alla fall jag skrivit då.. hehe.. opps ;)

Av Seema Lundbäck - 23 juli 2011 16:10

det var en läsare, som undrade om inte jag kunde berätta mer, om mitt liv. och jag kan seja såhär, att jag har inte så mycket att seja om mitt icke glamorösa liv. punkt och slut.

det är inte de att jag inte vill delge er, men jaa.. det händer väl inte så värst mycket i mitt liv.. så skulle nog bara se det, som bortkastad tid att lägga ned.. mm.. när man kan skriva om annat. och nu blir det nog en blogg, utan-bilder-blogg.. eftersom jag blivit av med min HTC. så tyvär :/



usch.. det kändes som ett jätte tråkigt inlägg detta.. men har förtillfället inte nåt vettigt att seja.. återkommer när jag har det :)


ett roligt citat, från en jag pratade med i förra veckan...


chilla och käka banan(korv kom jag förresten på, att det nog va).. haha.. nåt sånt sa han :p lite kul uttryck tycker jag.. :) sånna människor gillar vi.. i alla fall jag.. som inte tar livet på fullaste allvar.. vet inte om han gör det.. men jag tror han menade, att man ska inte stressa upp sig inför saker å så.. och man ska ta livet för va det är typ.. mm typ så.. kan ha fått fel intryck.. men så tolkade jag det i alla fall :) jag kunde nog mer önska, att jag kunde ta livet lite mer för vad det är typ.. och inte stressa upp sig och sånt.. nee.. typ ta ett misstag/fel för vad det är, (och sen är det inte mer med det typ,och inte grubbla massa och så sen på felet å så. om man ska sammanfatta vad jag menar med få ord så jaa, nåt i stil med " släppa och gå vidare " typ nåt sånt jaa :) hehe :p).. och inte stressa upp mig, som att det skulle va världens grej..  typ göra värsta grejen utav det.. typ bli shit ledsen/upprörd över småsaker. att äns fel, vänds till om det skulle vara det värsta som hänt på hela jorden.. aa, sån är jag.. tyvär :/(mina fel är dem värsta. typ jaa.. mm, sån är jag. haha, jag tror liksom att jag är den ända som gör fel.(och om någon annan skulle göra fel, då skulle det inte alls vara någon värdslig sak.. i allmänhet i alla fall, inte när det kommer till nära relationerna(så som familjen, och då menar jag ju såklart inte barnen.. även att jag sejer famijlen. det kan ju innefatta många, äns familj. å menar inte vännerna heller.) men i alla fall.. å sen när det kommer till problem.. så tror jag att jag är den ända som har problem.. ingen annan än jag.. för alla andras liv är så perfekta och glamorösa å så(tror jag).. att det bara gå på liksom.. la la la la, scho scho(ett utryck).. som att allt är så enkelt. för så får endel en att tro ju.. för det ser så bra ut på ytan.. och vi svenskar kanske inte är dem som verken visar, eller sejer och talar om att vi har problem.. det ska se så fint ut, så pretantöst och glamoröst ut. aa.. vi är så pryda liksom. aa.. det är nog så jaa.. själv så har jag väldigt svårt, för att inte va ärlig.. när det kommer till mig själv altså.. om nån frågar hur det är.. så får dem oftast svaret mitt i handen. altså väldigt ärligt. som sagt, jag har väldigt svårt för att inte va ärlig, att inte uttrycka mina känslor(så som skratt, gråt) och sånt :) hehe.. nej men uch vad detta inlägget kändes fel.. aa, på tok bara för fel.. aa.. ni ser.. vad jag anyliserar, menar jag :) haha ;) joo men visst :p det är ju jag det =) hahaaha. mm..


nej altså.. men usch.. detta inlägget känns mer som ett negativt sådant. sorry. men vet inte hur man ska kunna va positiv, när man har blivit av med sin mobil.. nej, men usch nej... :/

Av Seema Lundbäck - 23 juli 2011 11:05

Inte min HTC desire Z i alla fall :(


men va å köpte mig en billig telefon nyss.. eller jaa, det va ett tag sen nu.. nån halv timme, timme sen.. en Samsung GT-E1150i för 299, fick det bli i alla fall..

Skapa flashcards