Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 31 juli 2011 17:08

Livet vore enklare, om man inte tänkte.. typ inte alls :) tänka altså... om man bara levde istället.. levde för stunden, och jaa, överhuvudtaget :)mm.. haha.. och ännu ett sånt dära tänkvärt inlägg ;) hahah. dem är inte så många, men jaa.. dem kommer sådär ibland ni vet :) haha.. bra de ändån ;) eller? :p

Av Seema Lundbäck - 31 juli 2011 14:54

Önskar som sagt, att jag vore roligare här.. liksom när man läser alla andras bloggar, så jaa.. då tycker man "men schyt vad rolig min blogg är da" ,inte ! nepps. inte alls.. men jaa, jag kan tänka mig att därför alla era andras är roligare.. är säkert för att ni skriver om eran vardag och sånt.. och jaa, det gör ju inte jag.. så jaa, det är väl det, kan jag tänka mig :p haha, joo... och skulle jag skriva om min "icke glamorösa" vardag, så skulle det nog sluta med att ingen skulle vilja läsa :) för att min vardag är ganska tråkig, och innehållsrik. ;p fast om jag ska va ärlig, så jaa.. jag gillar den.. aa, like like like :) ta dagen som den kommer, å se vad den har att erbjuda då :) oftast inte så mycket :) men ibland så, så jaa.. då är det mer än annars.


å jaa, just det jaa.. funderade på att skriva ett mer personligare inlägg, och jaa.. jag tror det blir av.. men dock så blir det inte tillgängligt för alla. för jag vill inte att alla ska veta "hur jag är" och "vem jag är" och så liksom.. vill att det ska stanna här ju.. och förbli så. och inte vandra ut i världen.. inte för att jag skäms på så vis.. för visst, jag kunde va en dåligare männsika(tror jag väl).. jaa, men absolut ! men jaa, personliga saker å så.. jaa, det är väl sånt man inte vill att alla ska veta och så ju.... Jupps. men som sagt, det blir en annan dag det :)

Skapa flashcards