Alla inlägg under juli 2011

Av Seema Lundbäck - 6 juli 2011 22:09

 Va inne på salongen(där jag gjorde slingorna och det)förra veckan, och sa att jag tyckte slingorna va för ljusa.. så då fick jag med mig en sån här hem istället.. så jag hävde i det i söndags....


och såhär blev resultatet

Resultatet blev sådär(se bild ovan då).. är inte nöjd i alla fall :/ näee.. men i alla fall, så här blev det. och äntligen en bild med utan glasögon, dock ingen bra sådan.. näee.. :ppp

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2011 02:19



Här kommer en bättre bild på håret.. dock ingen bra bild för i övrigt.. men jaa, ni ser nog frisyren bättre här, nya frisyren.. mm..




 


 

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2011 02:08

 


Hon är så lik mig lilla gumman, när jag va liten :)


kan visa er sen, nån dag.. En bild på mig (som liten), så ska ni få se vad lika vi är :)) det är så häftigt altså <3

Love Love Love, sejer jag bara ;) aa, det är kärlek det.. massa kärlek !

Av Seema Lundbäck - 2 juli 2011 21:53

     




har länge tänkt, att jag skulle visa er en bild på mina älskade små fina och sööta barn. eller jaa, tanken har väl slagit mig ibland.. men sen så har det väl inte blivit av riktigt. nepps, och kanske för att jag också varit försiktig att lägga ut dem här i bloggen. jaa, ni fattar säkert varför, utan att jag behöver seja mer.

men i alla fall, hursomhelst så har ni fått se hur dem ser ut nu i alla fall :) så ni inte tror att jag e en såkallade bluffare. haha. nee da. det tror jag inte ni har trott heller. nepps. ni som har barn, förstår säkert varför jag har väntat, och inte riktigt velat lägga ut bilder på barnen här. japps. men här är dem i alla fall :) gullungarna <3




ps. får ursäkta den dåliga bildkvaliten, som tyvär kan uppstå när man tar med mobilen. inte den bästa mobilkameran kanske. njaee.. det är väl att ta i kanske :) men men, den duger i alla fall ;)

Av Seema Lundbäck - 2 juli 2011 19:21

 


ge mig mitt långa hår tillbaka = saknar det !.. mm.. varför skulle jag klippa mig :/ och förändra det, när jag va rätt nöjd liksom.. mm. förändringar är inte bra. eller jaa, beror väl på vad då.. men näee, inte när det gäller hår.. neeej. visst, jag kanske behövde klippa det. men jag fattar inte varför jag fick för mig att göra slingor.. när jag passar så bra i mörkt, eller jaa.. ganska. mm.. men men, får väl mina ideer. haha, aa.. och om jag känner mig rätt, så kommer jag inom en snar framtid, färga håret igen ;) och antingen färga över slingorna å det.. eller bleka kanske.. mm.. haha. men liksom, va sjuttsingen man ska va nöjd ju ;) aa. å såhär gillar jag nog håret bäst i alla fall. mm.. när jag tänker tillbaks i alla fall :) haha, tänk.. man e aldrig nöjd.. näee.. :p


men om jag ska va ärlig, så har jag faktiskt blivit nöjdast när jag fixat och donat själv hemma.. med håret. färgat menar jag då.. mm..


sen kanske det är, att då ligger det inte i någon annans händer, än ens egna liksom.. nee. och då har man ju liksom kontroll över vad som händer med ens hår.. aa. :p hehe :) e väl kräsen då, aa.. okej då.. jag erkänner det ;) haha :ppp

Av Seema Lundbäck - 2 juli 2011 18:54

 

varför är inte denna bilden tagen utan glasögon..?? då hade den förmodlingen blivit dubbel så bra, förmodligen.. mm :(







 

och denna med..

Ovido - Quiz & Flashcards