Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Seema Lundbäck - 6 augusti 2011 17:15

Vill tipsa er, om en otroligt bra pizzeria...


Pizzeria Milano, i Sundsvall..

I vanliga fall, så hade jag säkert tagit en helt vanlig pizza.. men i detta fall.. så gjorde jag inte det. vilket jag är väldigt glad för, att jag inte gjorde.. kan berätta historian bakom det.. en annan dag..


men ville bara kika in, och tipsa er om att dem har en väldigt god kycklig sallad där. och så får man en pizza med vitlöks-smör på.. och sen fick jag nån god sås till.. Jätte gott var det. Så den kan jag varmt rekommendera :) den får verkligen tummen upp för mig.. och kan tillägga, att man blir ganska så mätt också. jaa ojaa.. jag orkade knappt halva.. men gott var det, kan jag seja. och såsen som jag fick i en burk brevid.. den va verkligen hur mumsig som helst ;) så jaa, om ni skulle gå förbi denna pizzerian nån gång, eller om ni har vägarna förbi Sundsvall nån gång.. så rekomenderar jag er, att gå dit.. och beställa en kycklingsallad ;) även om jag tror att deras pizzor också är goda..  men nee, jag kan seja såhär.. ångrar inte att jag fick en sån här. blev ju bjuden ;) tur, ska man ha ibland :)

Av Seema Lundbäck - 6 augusti 2011 16:45

kände att det var dags, för lite uppdatering här..


men hmms.. har inte så värst mycket att seja.. men jaa, kan väl tala om.. hur mycket jag gillar det här svala vädret, vi har nu.. ;) aa.. me like :) kan inte mer än att seja, att jag tycker det e underbart ;) aa verkligen. även om soliga dagar, kan va rätt okej ändån. somtimes i alla fall :) mm..

men jaa.. nu har jag inte så mycket mer att seja :p nepps.

Skapa flashcards