Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Seema Lundbäck - 10 augusti 2011 18:41

mm.. imorgon så tänkte jag bege mig mot jönköping.. för bla . lite födelsedagsinhandling, till mina gulltroll <3 som fyller 3, respektive 4.. nu i höst.


men usch.. vet ni en sak.. en sak som säkert är jätte löjligt.. mm..

joo, men ni vet när man åker buss och så.. så ska man ju byta buss och sånt ibland.. mm.. och då brukar jag jag sitta och va jätte nervös på bussen, inför byten och sånt.. att jag ska missa, eller att jag inte ska hitta till bussen/tåget.. för haha, mitt lokalsinne är inte det bästa. även om det är lite bättre nu, än förrut. kanske. mm..


men jaa. jag tyckte det väl va dags för en uppdatering.. mm..


kan berätta lite om min dag också. idag altså..



Jag va ute på stan idag förrut.. och fixade och donade lite grejs å så.. mm.. och sen när jag hade gjort de.. så gick jag hem en stund.. för att sedan ge mig ut, och käka lite sen.. och nu så jaa.. så är jag hemma igen.. å ska väl ge mig ut för lite handling sen.. om ett tag eller så då.. så jaa.. det är väl det som jag har gjort idag.. mm..

och sen joo.. så funderar jag på att åka till vimmerby på fredag.. sagobyn, där ni vet.. och möta upp mina barn <3 , deras mormor och så lite annat folk med. vet inte hur många vi blir. oklart än. men jaa, det blir nog skoj :) såå jaa.. tror det blir så.. en tripp till vimmerby-staden altså :p så hehe. mycket på gång nu.. eller hehe.. inte så mycket.. fast för mig som inte gör så mycket om dagarna annars.. mest bara går hemma och vankar.. jaa, då är det mycket.. kan jag lova er ;) haha. men kul att det händer nåt sen ibland också ju :) mm.


och sen förresten.. så kan jag ju berätta för er.. att jag funderar på att köpa löshår imorgon me.. mm.. kollade på det, när jag va uppe i sundsvall(för lite mer än en vecka sen) så då blev jag lite sugen på att skaffa det.. snyggt ju. vet jag ju iofs inte. har inte haft det förrut ju.. nee..


förresten.. en fråga.. saknar ni bilder här på bloggen?

jag gör nog. mm.. om inte min HTC vart stulen.. så hade jag ju kunnat fortsätta med att lägga upp bilder här i bloggen.. mm.. men nu blir det svårare ju.. mm.. lite surt faktiskt. mm. usch jaa.. men men. det är som det är. och som man brukar seja.. man ska inte gråta över spild mjölk.. nee, precis. fast i detta fall, är det svårt. eftersom själva telefonen,  kostade över 4 000 :- och alla bilder och det är helt borta. har dock bilderna(nästan alla) på en cd-skiva. dock inte filmerna. men tror jag skickat dem flesta till min mejl.. men ändån vet ni.. mm.. själva vetskapen av att någon annan har min mobil liksom.. mm ;/ det är inte kul ju.. näee.. man vet ju liksom inte heller vad dem gjort med bilder å sånt heller :// så jaa, det är rätt hemskt.. om man sejer så.. mm.. men men.. försöker ändån inte att tänka på det allt för mycket. eftersom då skulle man nog gå under liksom.. mm. och det är ju ändån en tag sen så.. mm.. men som sagt, ibland kan man inte hjälpa det.. det kommer liksom bara över en sådär ibland, och det slår en.. att man inte faktiskt har den längre.. suck. men men..

that´s life ! mm..

Ovido - Quiz & Flashcards