Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Seema Lundbäck - 11 augusti 2011 22:30

I vanliga fall, så hade jag kunnat visa er sakerna.. men nu går ju inte det. tyvär !


köpte i alla fall lite kläder till mig.. i från h&m. munktröja, en trekvartsärms topp, en kortärmad topp.


och sen shoppade jag lite på stadium, och intersport. en randig topp, eller jaa. 2 olika ränder på den.. vita, smala ränder. blandat med kahkigröna,(som också va basen på tröjan. så jaa. man kan väl seja, att ränderna va svarta då :) mm. och sen ett par joggings till den, köpte jag. eller jaa. tänkte använda det som ett set. faktiskt redan imorgon, tänkte jag. tänkte se om det funkar som outfit då :) självklart ska jag ju använda tröjan till andra byxor med såklart.. mm jaa.. men jaa, ni fattar :p


köpte också ett par sportbyxor, i mjuk kvalité.. syntet? kan det heta det?? hmms. vet inte.. men det är sånt dänt matrial, som man kan känna på byxorna.. och det blir en sträv frekvens i dem.. eller jaa. jag hoppas ni förstår vad jag mena.. haha. har lite svårt att förklara sånt dänt med matrial.. men haah, vem har inte det :p eller endel kanske har lättare för det, än andra liksom :p aa.. men jaa ja :pp mm..


å sen jaa, så köpte jag lite annat med.. haha. minns knappt allt som jag köpte ;) hehe. å så såklart.. sist men inte minst.. icke att förglömma.. födelsedagspresent till en viss gosse, vid namn Leon ;) hihi..


blev inga inköp av presenter till min lilla prinsessa.. då jag inte hittade nåt bra då.. nee.. så jag tänkte, jag väntar.. mm.. antingen åka till jkping igen, eller handla här i tranås. eller så jaa, så får det väl köp någon annanstansen.. mm. om man inte skickar bud. eller drar med nån.. mm.. går ju det med. japps. men det återstår att se (haha, onödig information.. det sista. kom jag på :p haha)..


jaa.. men det va i alla fall mest det jag köpte.. och löshåret, får jag ju inte glömma heller.. mm.. och jag hoppas det kommer bli använt, då det inte va så värst billigt då.. nee :p



men nehe ni.. nu ska jag snart sova. för imorgon är det också upp tidigt. och då är det ju dags för vimmerby, och sagobyn ju :) så jaa.. det blir ngra tidiga mornar här. mm.. och det är jag inte så van vid, vill jag lova ;) haha :p men det är klart det går de mä.. mm.. jaa, men det är klart :) men kan seja det, att jag kunde nog "ångra" att jag inte gick och la mig tidigare igår.. mm.. eller jaa, inatt blev det kanske tom ;) haha.. mm.. men men.. sånt som händer. och jag önskar jag kunde seja, " men men, man lär sej väl ".. hehe. mm. men det kan jag tyvär inte seja. det jag kan seja, är att idag.. idag kommer det inte bli så sent i alla fall :) haha.. det tror jag inte i alla fall ;) haha.. ni ser.. men nee da.. ska verkligen göra allt för å komma i säng i tid ikväll, mm.. så jag orka med dagen imorgon :) ska ju träffa mina barn imorn ju <3 mysigt ! och vad kul vi ska ha :)

blev visst inte så många. aldeles lagom :) jaa, men absolut..

Av Seema Lundbäck - 11 augusti 2011 19:05

jaa, men som jag berättade igår.. så blev det en tur till staden.. jönköping altså.


jajjemen..


och väl där, så blev det en massa shopping.. som jag kan berätta mer om lite senare.. i ett annat inlägg..


men i alla fall.. ni minns ju att jag, skrev nåt om att jag skulle ev köpa löshår. och det så blev det mycket väl också. fast jag hade tänkt att inte köpa "äkta hår". men de blev det hur som helst i alla fall.. mm.. kändes enklast så :) haha. hade inte alls haft tankarna på äkta hår annar överhuvudtaget.. tänkte att jag köper "falskt hår".. men hehe.. när jag stog där i butiken(som jag letat ruset ur mig).. haha neej da. inte riktigt, men jaa.. det tog ett tag.. för ni vet mig, med mitt ursla lokalsinne. som jag också berättat om, i ett annat inlägg ;) haha..


men i alla fall. tänkte ge mig på att kolla löshåret sen ikväll, om jag orkar.. mm..


men jaa, nu så är jaag i alla fall hemma, ifrån min lilla tur.. mm.. så nu tänkte jag ned å tvätta lite.. ingen rast, ingen ro.. vet ni :p hehe ;)



men som sagt, återkommer senare..


tjingeling sålänge :)

Ovido - Quiz & Flashcards