Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Seema Lundbäck - 13 augusti 2011 22:44

Det är Tranås Cruising & Rock´n Roll Event 2011, här idag.. så massa folk på stan. jaa precis knöke fullt. som man sejer i smålad :p haha.

va ute förrut. och jaa.. jag kan lova er, att det va folk precis överallt. ung som gammal. jajjemen. kul när det är nåt sånt dänt stort, att det är lite folk å så då ju :) mm. man riktigt hör bilarna hur det kör.. hehe. mm.. höll på att skrämma livets ur.. när jag skulle gå framför en sådan där raggarbil ni vet.. mm.. usch jaa.. haha :p

 
Av Seema Lundbäck - 13 augusti 2011 22:00

 


inte riktigt jag? nee, men eller hur :pp




update. hoppas ni förstog att det va jag, med löshåret :) hehe. ser dock lite bättre ut på bild. än vad det gjorde i verkligheten, eller vad det nu heter :p eller kanske jag bara vande mej. haha. mm. men nu är det ur. aa. för idag i alla fall. mm.. :p

Ovido - Quiz & Flashcards