Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Biskrem

Av Seema Lundbäck - 15 augusti 2011 12:30








 

Någon som har smakat dessa godingar till kex kanske?


jag smakade dessa i helgen. och jaa. dem va ju sådär underbart goda ni vet ;)

tänk att sånna här tyska godingar, kan va så goda ;)


köpte dem på willys, och dem får absolut tummen upp för mig :) om jag sejer såhär.. ni blir inte ledsna av och smaka dem ;) för mmmm, vad goda dem var.. aa :p fyllningen i kexen, är liksom underbart god ;)

 
 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

15 augusti 2011 21:51

Det är en hel del jobb om man ska ha med arkiv, kategorier och bilder och allting så jag gjorde faktiskt inte min flytt själv och kan därför inte förklara :) Kramar

http://madeleines.se

 
i min lilla lilla värld

i min lilla lilla värld

15 augusti 2011 22:03

Åh, de måste testas

http://saratilling.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

16 augusti 2011 20:28

Jo men jag håller med dig! Tror absolut att lillan har fått mammas ögon :D Kramar

http://madeleines.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

16 augusti 2011 20:37

Hihi joho då, det stämmer allt det också! Och jag var också lite rödlätt i håret fram tills dess att jag var runt 1 år, sen blev det blondt :D

http://madeleines.se

 
fian- mamma till Alex

fian- mamma till Alex

16 augusti 2011 23:31

Å så fint skrivet av dej. Men är inte vi som gifter oss utan min bästa vän :) men jag hoppas oxå vädret är med oss på lördag.
Kram kram

http://fianandersson.blogg.se

 
Malin & Prinsessan

Malin & Prinsessan

17 augusti 2011 10:30

Men tack vad du är söt! Jag gillar ju alla mina läsare men det är skoj att du lämnar så fina kommentarer i nästan varje inlägg. Det vill jag tack DIG för :) Det värmer verkligen!

Är nästan aldrig på Willys men nästa gång jag får vägarna förbi måste jag ju nästan köpa hem och testa, hihi :)

Kram!

http://malinsblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Skapa flashcards