Alla inlägg den 1 september 2011

Av Seema Lundbäck - 1 september 2011 02:41

hejsan på er..


har varit vädigt tyst här på sistone, därav mitt halsonda. usch jaa. man känner liksom ingen vidare inspiration då ju. nej, uschnej.


försöker bara överleva mig igenom den här jobbiga förkylningen, eller vad det nu är?

och vet ni vad som är absolut jobbigast? nätterna. usch jaa. dem är olidliga, och hemska. vet liksom knappt vad jag ska ta vägen. :/


va ju hos läkarn igår.. men dem sa väl inte så mycket mer, än att det bara va ett virus?? vet dock inte, om jag köper det.. bara ett virus liksom? gör det så här jkla ont? inga råd, ingenting sånt. fick bara veta, att det är inga strepptokocker. det är ett virus !


men usch. varje natt, känns som en oendlighet. visst det kan säkert göra ondare. det kan det. det tvivlar jag inte på ett dugg. absolut inte. nejj nej.


det ända jag vet är, att det gör ont. så in i **** ont. svälja, det kan va ett kapitell för sig det. usch jaa. det gör rätt ont, emmelanåt. sånt som dem inte vill höra på sjukan. då måste man tydligen ha ont jämt, varenda liten ynklig liten secund, verkar det som. mm. men usch, får väl ge det nån dag till.. eller så.. mm. om jag orkar? känns inte som det just nu. vill bara ha nåt. något. så jag kan sova liksom. och tyvär, så tror jag inte att det är ipren eller alvedon som är det bästa. nej. det måste va nåt som verkar mycket snabbare, och mycket mycket bättre. mm.


och jaa. halstabletter kan man ju inte ligga och sova med precis. nej, det kan ju va farligt, i fall man råka somna liksom. å så sväljer man dem. inte så bra det liksom. annars så skulle jag nog roffa åt mig allt sånt som bara fanns. allt för att bli frisk. för usch, nu är jag trött på det här. väldigt väldigt trött !


nhe. slut på gnällandet. haha. kände bara att jag behövde gnälla av mig lite här. haha ;)

Ovido - Quiz & Flashcards