Alla inlägg den 3 september 2011

Av Seema Lundbäck - 3 september 2011 21:49


  

Det här kallar jag kärlek. När man kan gråta, för att man saknar sina barn så mycket. det är riktig kärlek det ! mamma - barn kärlek .


mm.fällde ngra tårar förrut. för jag saknar dem.





 

     

  Älsklingarna <3 Mina små hjärtan. aa. mammas aldeles egna små hjärtan <333 vad jag älskar er, mina små gull troll. Mest av allt.

Av Seema Lundbäck - 3 september 2011 19:17

åhh, vad jag börjar bli trött på det här nu.. mm. och inte lite heller. smått, jaa.


brukar inte bli sjuk ofta, nepps. har nog rätt bra immunförsvar, skulle jag tro. mm. men när jag väl blir sjuk, jaa. då blir jag oftast jätte sjuk. eller jaa. inte jätte sjuk. men jaa.. ingen vanlig förkylning, menar jag. och jaa, det är väldigt tröttsamt, tycker jag allt. mm. :( har liksom haft den här shiten, i snart 2 veckor. på onsdag.

mm :( har försökt å va positiv. men jaa. nu så är det svårt att va det, då den här förkylningen eller viruset.. (eller vad man nu ska kalla det?) verkar ha klamrat sig, som fast på mig. suck suck suck.. mm :/ känns liksom, som det aldrig kommer släppa. mm.

som sagt.. försöker va positiv, men jaa. det är svårt nu, ska jag seja er. :( och jaa, ni vet.. jag är inte den heller, som tillåter mig själv till att va sjuk. nej nej. sån är inte jag. haha. nejda. :) stressad som jag e. så jaa.. ligga stil.. det är inget för mig. bara för nördar ;) haha. nee da. skämtosido. men jag liksom tillåter inte mig själv, att låta mig va sjuk. och ligga till sängs, och ta det lungt. okej. det kanske funkar nån dag. men jaa, sen är det kört ! max 2 dagar, klarar jag. haha.

mm. jag e nog mer den rastlösa typen, som inte klarar av att bara sitta stilla. nee da. jag ska liksom ut och ränna på stan. och massa. inte nåt stillasittades - ligga hemma i sängen - och tycka synd om sig, principen här nej :) nej nej ;)


hehe. men hursomhelst. så är jag glad över, att jag slipper va sjuk jämt. och att jag har ett så bra immunförsvar, som jag har ändån :) mm.. hur är ni då?

har ni bra imunförsvar och så då? eller? :)


nhe.. nu ska jag göra nåt vettigare, hade jag tänkt :) eller inte ;) haha.


men jaa..


Kram på er i alla fall.. aa. den bästaste lördagskramen på er ;)

Av Seema Lundbäck - 3 september 2011 14:31

 Åhh, vad jag tycker om mitt löshår.. mm. just för att det ser så äkta och naturligt ut.







Jaha.. vad har man gjort idag då??

Va ute lite på stan förrut.. och tog bla. en fika. och åhh, vad gott det är med ostmacka, med massa gottiga grönsaker på. mm. verkligen hur mumsigt som helst.. och vet ni vad... förrut. typ bara för ngra år sedan.. då tyckte inte jag om ost på mackan.. nepps. men det är verkligen något, som jag lärt mig att tycka om. för oohh, så gott det är. aa. mumsigt värre ;)



haha. oj, så intressant detta inlägget var da ;)

haha. ;p har mest inte något att seja ;pp hehe :)

så jaa.. hehe. vet inte riktigt vad jag ska skriva här. men jaa. ni får ha en trevlig helg, mina fina bloggläsasare :) vet att ni inte är så många. men ni som läser, ni är uppskattade. :) mm. så kul att det finns någon som vill läsa liksom ;) mm. hihi ;)

Ovido - Quiz & Flashcards