Alla inlägg den 7 september 2011

Av Seema Lundbäck - 7 september 2011 06:48

idag verkar bli en sån där dag, av väldigt mysigt höstväder ;) me like. aa, men verkligen.


hehe. va ett tag sen jag skrev här nu, så jag tyckte det va dags för en uppdatering :)

hihi.


har inte så värst mycket att seja.. ville bara tala om, att sånna här dagar, tycker jag extra mycket om . ;)  aa men verkligen. när det är så här mysigt och gosigt väder. det är nog det mysigaste med hösten ;) hihi..


Jaha, så vad gör man annars då?


inte så mycket.


Men idag är det ju 11 dagar, till min lilla älsklings Leon fyller år ;) och jaa, jag skulle vilja seja, att förberedelserna är i full gång. men faktiskt inte. njäee. kanske inte redigt. har lite kvar att göra. och som tur va, så är det ju mer än en vecka kvar, så jaa. än så är det ju lungt :) aa.

måste ju komma på, vad jag ska baka för tårta. för så mycket vet jag nog, att det blir hembakat :) roligast så. och godast såklart. och såklart att man vill att ens barn, ska ha det bästa ju :) hehe, jaa. men det är klart de :)

men detta är inte det ända kalaset jag/vi ska ha. ska hinna med 3 kalas, i upploppet av september, oktober. mm. Elvira fyller ju också år, och inte så långt där i från heller :) och i år, så tror jag bestämt, att det blir ett barnkalas med :)

så hehe. fullt upp då minsann. mm. måste ju inhandlas lite grejs till det. + att jag måste komma på några lekar, vilket inte blir alls så lätt. hehe nee.. är inte så bra på sånt dänt ju. haha. ;) men har väl en lek på lager :)


nhe.. nu kommer jag inte på nåt bra mer att seja :) men jaa. hoppas ni får en mysig höstdag, mina bloggläsare ;)

Ovido - Quiz & Flashcards