Alla inlägg den 8 september 2011

Av Seema Lundbäck - 8 september 2011 21:39

Åhh, vad lycklig jag är.. känns som äntligen det håller på att vända, förkylningen och det. aa. känns så idag. och jag har det på känn med. magkänslan sejer det, att det är på väg åt rätt håll :) + att jag känner mig lite bättre också :) jaa, för stunden i alla fall ;) så jaa. jag får verkligen hålla alla tummar och tår, att jag är frisk till nästa söndags. när det är min lilla prins födelsedag <3 men det ska vi väl hoppas. mm. verkligen. men jaa. det är ju en hel vecka, + lite till. så jaa. det ser ju rättså lovande ut :) måste ju baka lite med, till hans födelsedag med ju :) aa.. som sagt är ju inte tårtan klar än, vad det blir för någon altså. nej.. hmms.. har ni några förslag på vad en 3-åring kan tänkas gilla, så jaa.. kom järna med idén :) själv så sejer han "Blixten Mcqueen" när man frågar han. haha. men usch, det känns ju inte alls lätt. nepps. inte så jag kan göra den rättvis liksom. hehe. men jaa. nu kom jag på en annan idé. algrens bilar? kanske :) hehe. nåt i den stilen kanske? hehe. han är ju som sagt frälst i bilar. så jaa. bara det är nåt med bil, så jaa.. då är han nöjd :) men men. hehe. det tålls att fundera på.. mm.. hmms.. :p

får kolla runt lite på google, och se vad man kan hitta :) aao. men som sagt, om ni har nåt förslag. så är det bara att komma med dem :) hihi. mm. men nej. nu ska jag fortsätta och villa mig lite, så jag kan bli frisk någon gång :)

Ovido - Quiz & Flashcards