Alla inlägg den 9 september 2011

Av Seema Lundbäck - 9 september 2011 15:51

Igår som ni vet, så skrev jag om att jag kände mig bättre. men jaa. idag så vet jag inte riktigt om jag kan stå för det. nee. kanske inte riktigt, nej(så jag tar nog tillbaka det lite jaa :p).. inte vad gällande rösten i alla fall. suck.

börja tvivla på att jag någonsin ska få tillbaka den?? tänk liksom, om den är borta för evigt?? tänk om jag förstört den? hmm. nej, riktigt såå orolig är jag väl inte för den. men jaa. det är klart, att jaa.. tanken har ju slagit mig. mm. för inte vill jag väl gå omkring och låta såhär resten av liten :/ usch neeej. det vore hemskt. mm :/ men jaa. hur långt tid kan det ta?? hostan är ju också fortfarande kvar, och ärligt talat så gör ju inte den saken bättre. nee. om den kanske försvann, så kanske jag skulle ha en chans att läka min röst också kanske?? eller?? mm. maybe, maybe not. men usch.. vet bara inte hur länge jag ska vänta?? hur länge jag orkar vänta, är det nog mer fråga om?? mm.. för jaa, nu så har jag verkligen börjat ledsna på det här. mm. vill inte va tyst, HELA HELA tiden. nej, usch nej. Alla sejer till mig, att jag ska va tyst, vilket jag tycker e shit jobbigt, då jag inte tycker om alls att va tyst ;) haha. är ju lite av en babbelkvarn, faktist :pp haha. joo ;) trott eller ej, :pp men joo.. så är det ;) haha. mm.. men jaa.. det jag filosoferar på, är... är det verkligen så klokt att va tyst hela tiden?? jag menar, jag kan ju faktiskt glömma bort, hur det är att prata ;))))) hahah.. nee då.. inte riktigt så tänker jag väl inte :p men jaa. jag tänker väl mer så, att liksom det kanske kunde va bra att inte va tyst hela tiden. på så sätt att då får man ju igång rösten mer och mer.. mm.. för jag märker att när jag pratat lite. då går det sen lättare att prata lite till.. eller jaa, det låter ju mer då. och då hör man ju faktiskt också vad jag sejer också ;) en klar födel, om ni frågar mig :) haha. joo men det är väl självklart :ppp hahah. dumsnut på mig ;) hahahha ;)

Ovido - Quiz & Flashcards