Alla inlägg den 14 september 2011

Av Seema Lundbäck - 14 september 2011 22:11

jaa, men faktiskt.


Längtar redigt mycket tillbaka dit. mm..

Va ju en sån mysig stad. va inte där länge. men det lilla, så jaa. det lilla, det gillade jag verkligen. mm..

Va ju ungefär två månader sen, jag va där nu.

Skulle hälsa på en kompis. så det va därför jag åkte dit :) så jaa, jag hoppas att jag får komma å hälsa på kompisen någon mer gång :) det skulle va trevligt. mm. :)


kommer ihåg det.. när jag satt där för 2 månader sen.. eller jaa, lite till.

hehe. det va så spännande, att ge sig ut på resande fot. så insperirande, så pirrigt. och jaa allt ;) hehe. men det värsta av allt.. det var nog, att jag trodde aldrig. jag trodde aldrig jag skulle våga åka så långt, själv. hehe. jag menar, jag och hitta. hmms.. inte den bästa kombinationen kanske. hehe nee :) men jaa. jag hittade. och det va hur enkelt som helst :) haha, trodde jag aldrig ;) men gjorde jag ju :p mm.. men åhh, åhh vad jag verkligen längtar tillbaka dit. mm.

kommer liksom ihåg en dag, när min vän jobbade.. då strosade jag omkring där själv.. mm. shit mysigt var det. gick i affärer, och jaa allt. och till slut, när jag tröttnat på affärerna.. så satte jag mig vid ån, jätte mysigt. och så fridfullt, och lungt. vattnet, och lugnet. jaa det var verkligen mysigt att sitta där, och inte tänka på något alls. bara va. minns. mm. kan verkligen tänka tillbaka hur det var ;) en av dem bästa känslorna, på länge. eller sejer man känsla kanske :p haha ;) men jaa. ni fattar :) hoppas jag i alla fall? :p


men usch.. detta känns som ännu ett oseriöst inlägg. mm.. eller jaa. kanske inte så oseriöst. mer flumt inlägg kanske.. mm.. men men... ville bara tala om hur mycket jag gillade S-vall, och hur insperirande jag tycker det är att resa. eller jaa, mer spännande, och adrenalinkickigt kanske :p mm.


men neej.. nu ska jag sluta det något flumiga inlägget.

men usch.. fortsätter det såhär.. vill jag verkligen fortsätta blogga då?? näee.. känns inte som det... känns bara som man gör bort sig mer och mer då.. och neej. det vill jag inte. visst. jag vet att det jag skriver, det låter säkert jätte sjukt.. eller jaa. skriver kanske som en barnunge eller nåt. tänker inte på det själv. men jaa. jag kanske skulle lära mig svenska ordspråket, innan jag börjar på en blogg.. jaa kanske :) menar bara, att stavningen här, den är inte den bästa. och jaa. jag tänker ju inte på det sådär super-duper mycket kanske.. men men. vi får väl se.. som sagt. inspiration för detta måste finnas. för bloggen/bloggningen. och neej, på sistone.. så tycker jag inte den funnits. men men. inne i någon icke-bloggperiod kanske? mm.. kanske, kanske inte??! men liksom, tycker allt jag skriver verkar så bull-shit liksom. mm. men men. kanske bara är jag som tycker. mm. kanske är petig. mm..

men usch.. nu ska jag sluta detta inlägg i alla fall.. kommer säkerligen ta bort detta. eftersom jag inte är helt nöjd med det. och är jag inte det.. jaa. då håller det oftast inte. = raderar då. men men.. vi får väl se. kanske inte raderar allt.. men jaa, som sagt. vi får se....



update.

detta kändes verkligen som ett oinspirerande inlägg. mm. i alla fall i slutet. det började väl någolunda, för att sedan ebba ur. tyvär.

kanske beror på att jag e trött nu.. mm. kan va så.. kanske hade blivit bättre, om jag hade skrivit detta inlägget dagtid. kanske, kanske inte? men men. förmodligen inget att spekulera på heller. nej.

Av Seema Lundbäck - 14 september 2011 21:56

kände att förra inlägget blev något oseriöst, så jag ville skriva ännu ett. inlägg. mm.


men joo. jag skulle höra, om ni har storm, där ni befinner er?


här, där jag är. på höglandet, här är det lite storm. eller jaa, det blåser väldigt väldigt mycket emmelanåt. men haha. lite roligt, för att jag va ute för inte ens 10 minuter. eller jaa. det kanske det var.. och då blåste det som bara den, men jaa nuu.. nu så är det nästintill stilla. hmms. det här vädret ;) haha.


hehe. nee nu ska jag jag chilla. och jaa, hoppas nu att detta blev ett lite seriösare inlägg. eller jaa, något i alla fall :) mm..

Av Seema Lundbäck - 14 september 2011 20:34

mm. men har inte så jätte mycket att seja, förtillfället. så här kommer nog va tyst ett tag till.. mm. förmodligen. men men. vi får se :) mm..

Skapa flashcards