Alla inlägg den 16 september 2011

Av Seema Lundbäck - 16 september 2011 15:18

är ni det? haha, jag är(det är hemskt) :p mm.. jaa men usch jaa, det är bara förnamnet ;) hehe :p mm.. så går det när man har mycket i tankarna ;) hahah..


kan tala om en pinsam grej, som kan hända mig en dag när, och var-som-helst. Ni vet om man ska handla, så jaa. då kan det hända att man så klantigt glömmer det såkallade berömda kortet (visat), eller kanske tom varorna eller jaa vad-som-helst. tyvär jaa. haha. det kallar jag verkligen klantigt. mm.. och det är såååå så pinsamt med. speciellt om någon sejeer "men du, varorna".. haha.. det är så pinsamt.. mm, haha. men kan bara skylla det på, att jag är väldigt splittrad. haha, jaa men jämt. mm. tyvär ;) det är verkligen sant.. mm. och vet ni vad det värsta är? man lär sig aldrig.. haha. i alla fall inte jag ;) nee.. nästan så man får bita sig själv i tungan, bara för att komma ihåg allt. och inte glömma något ;) och vet ni.. det händer ändån. :p haha, aa. mm, gör väl det.. joo. ofta i alla fall. mm.. dessa fadäser ;) men men.. antar att man bara kommer skratta åt dem sen.. mm. förmodligen. men jaa. kan väl bara seja till mig själv, att detta är något som jag måste bli bättre på.. just, att inte glömma ;) mm, haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards