Alla inlägg den 22 september 2011

Av Seema Lundbäck - 22 september 2011 22:05

den går aldeles strax på tvn, och jaa.. jag funderar på, om jag kanske skulle kolla på den. om jag orkar dvs. mm. är väldigt trött, och har varit länge nu. mm.



update. kom på en grej.

har bloggat rätt mycket idag. mm.

ni vet, jag sa ju att jag skulle blogg-pausa. mm. så gick det med den bloggpausen ;) haha. joo. men jaa. vi får väl se, om det blir någon paus, eller hur det blir. mm..

Av Seema Lundbäck - 22 september 2011 21:39

kollar på det nu.. och lite sköna, är dem där ändån. aa. hehe.

tycker faktiskt att dem kan va lite underhållande emmelanåt. mm. när man lyssnar på dem riktigt noga så :) haha, nee da. det va taskigt sagt, kände jag. men jaa. menar mer att, när jag lyssnar, eller så.. mm. för sitter ju vid datorn, och har parlamentet i bakgrunden. så lyssnar bara till ibland. eller om det är något dem sejer, som man uppmärksammas av. mm.

Av Seema Lundbäck - 22 september 2011 11:27

dem passar inte mig, har jag kommit fram till. efter mycket tänk. mm.


jag ser ju ut som en bitch i dem. så jaa. är väl egentligen inte alls nöjd. nej.

känner bara mig så dum, att jag aldrig kan lära mig att tänka efter innan jag köper ngt. mm :( blir så irreterad på mig själv liksom. mm. o jaa. :/

Ovido - Quiz & Flashcards