Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Ofin jordgubbe

Av Seema Lundbäck - 26 september 2011 00:15

mm. har en sådan liten krabat på, på munnen (eller jaa, vid munnen munnen, blir det nog mer.) mm. jätte kul. inte.


men nu är det så, att den där "lilla jordgubben" har växt. och är nu mer inte någon "liten" jordgubbe. utan den har gått från att varit en liten jordgubbe, till att ha blivit något av vad man kallar "silikonläpp".. mm. inget kul alls.(och stramar gör den också emmelanåt. mm :/) men jaa. thats life. mm. bara så jobbigt att det händer nu, när man börjar så smått friskna till ifrån den något långvariga förkylningen. jaa men visst hörde ni rätt ;) jaha da :) har tom fått tillbaka min röst ;) haha. trodde jag aldrig :) men jaa. haha.. skamden som ger sig, vet ni ;) haha joo. mm..


så jaa, har väl egentligen inget att klaga på egentligen, eller joo.. förutom den dära nedrans "jordgubben" då. och jaa, sen lite annat kanske. men jaa, det behöver vi inte ta nu i alla fall.. nee :)


men jaa. haha. för att göra inlägget roligt.. så kan vi väl seja såhär då...


jag tycker om jordgubbar, men nej. inte sånna här trevliga överaskningar. nej, inte sånna här jordgubbar. nej. usch nej. kändes verkligen som ett brev på posten det hära, mm.. och öm är den också :/


men usch, nu ska jag sluta gnälla :) haha. mm..



update. usch, det här kändes inte som jag alls :/

tror ändån jag får ta och köra den dära "bloggpausen" ändån. mm. för jaa, jag vill ju inte skriva inlägg som inte är jag. nej men usch nej. då känns det som jag kan låta bli att skriva. mm. hellre det, än detta mm. känns så oseriöst, och så inte jag.  mm. ingen bra formulering, nej. inte på något. näee.. men hallå, vart tog jag vägen da?? (mitt "gamla" jag, innan denna något förrvirringen. = vill ha tillbaka. mm)måste nog leta upp mig "igen" innan jag fortsätter skriva.. mm. får leta redigt ordentligt, så hittar jag nog mig till slut ;) för just nu, så finns jag ingenstans. nee. har vänt och vridit på varenda sten. ;) men hittar inte mej.. eller nee.. det har jag väl egentligen inte gjort. nee. men vi kan väl lotsas ;) haha. (och haha så oseriöst, detta inlägg slutar.. mm. bara för att jag e så trött, allt blir flumt för då :pp hehe ;) mm.)


men nhej. nu blir det sängen och sova hörrni :)


godnatten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards