Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Seema Lundbäck - 11 oktober 2011 15:31

har varit hungrig länge nu, så nu så, så tar jag mitt pick och pack, och går och köper den där hamburgaren, innan jag svälter ihjäl... och japps, idag blir det hamburgare, på korvmojjen då ;) hehe.. mm.


men egentligen, så hade jag inte tänkt att äta förrens åtta-tiden. för kolla på nåt program å äta till det.. det är så mysigt ju :)




update. tänkte lite senare, ta och berätta om barnkalaset och det, tänkte jag :) och om vad lilla prinsessan fick för nåt i present å så :) japps. så kika in här senare. :) jaa men  :) på återseende då. bye bye :)

Av Seema Lundbäck - 11 oktober 2011 13:57

Täcker hemförsäkringen kärleks problem ?


Bästa idag ;) klart bästa! ;) haha. inte jag som skrivit det altså. men tyckte den va så bra altså ;) sån humor gillar vi, eller hur ;) hihi. mm. och jaa, jag håller verkligen med den som skrivit de. det borde den, tycker jag..

Ovido - Quiz & Flashcards