Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Seema Lundbäck - 16 oktober 2011 15:10

 


den här gosen(med tillhörande skärp till, har jag för mig? men är inte säker), har jag lovat elvira.. så jaa, jag hoppas att jag kan köpa den, den här månaden. för jaa, den är ju bara så gosig ju ;) aa. och jaa. lägg märket till, att hon provade den i butik. och hon tyckte själv den va skön, och superduper mysig, det tror jag i alla fall :) hon sa ju det, att hon tyckte den va skön :) så det antar jag. hehe. mm. den ser ju så himla mysig ut ju :) mm. hehe

Av Seema Lundbäck - 16 oktober 2011 13:13

    
 
 
Jaa, men visst är dem väl söta ;)

dem här vill jag ha till Elvira :)


men jaa. får se hur det blir. mm. är ju mycket annat som ska köpas nu. bla . en jacka, står överst på listan. till både Elvira och Leon, så jaa. vi får väl se hur det blir då.. mm.


men jaa. jag verkligen vill, vill, vill.. ha dem här söta skorna, till min lilla älskling <3

Av Seema Lundbäck - 16 oktober 2011 13:03

i veckan, så blir det ett besök till jönköping.

och sen jaa. så vet jag inte, vad den har mer att bjuda på :) det får man se ;) hehe.
mm.

<3

Av Seema Lundbäck - 16 oktober 2011 03:47



dem bästa




Ovido - Quiz & Flashcards