Alla inlägg den 3 november 2011

Av Seema Lundbäck - 3 november 2011 17:55


Jaa, eller jaa. det är ju egentligen inte fredag idag då.. men jaa, i dag så fick det i alla fall bli kyckling (Stinas kyckling, potatis och sås). Jätte gott. och visst är låten verkligen lovely. aa <3

H&M

Av Seema Lundbäck - 3 november 2011 00:00

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa godingar , blev min och elviras, i tisdags.. japps  :) så gosiga så.. mm.
hade tänkt och köpa nån annan mössa till elvira egentligen.. men jaa, sen så fastnade jag för denna, som är med helvitoffs på. och vet ni? den är faktiskt köpt på vuxenavdelningen. mm. tänkte att jag provar, om hon kan ha den.. för jaa, man kan ju faktiskt vika upp mössan eller så.. mm. och jaa den passade jätte bra, och den gillades av liten elvira också(som tur va). eller jaa, stor kanske e bäst å seja då ;) haha. mm. så jaa, nu så är det bara hennes skor kvar, som jag ska hämta ut imorgon (ni vet dem där gulliga kängorna jag sa, att jag klickade, för inte så jätte längesedan). men jaa,  sen så är både hon och Leon fullt utrustade för den ibland något kalla hösten :) mm. så jaa, det dem har nu, får dem ha ända till vintern är på ingång, och tills det blir så kallt, att dem inte kan ha sina höstjackor, och fleesisar på sig då :) aa. blir väl bra det, eller vad tror ni? :) hehe.. mm.
 
 
 
update. knas-jag tänker ni säkert.. som köper vuxenmössa till sin dotter. å jaa kanske :p men jag menar.. varför inte?? det går väl det med?? eller? jag menar.. det är ju bara att vika upp mössan. så borde det ju funka? jaa men eller hur :) det sejer vi , i alla fall ;) haha.. mm. men jaa. nu så ska jag gå och ta hand om min tvätt, och sen sova :) Godnatt !! :p
Skapa flashcards