Alla inlägg den 6 december 2011

Av Seema Lundbäck - 6 december 2011 18:35

Idag blir det snitzel(hemmagjord), sås och potatis hära ;) åhh, vad gott, och som jag längtat efter denna mat ;) mm. verkligen vardagslyx, tycker jag. aa, för mig är det de, eftersom jag tycker om snitzel så :) mm ;) ler.


men först lite avsnitt av andra avenyn, love love love ;) och myys.


Tänkte bara jag skulle kika in lite hära. mm.. har ju inte blivit så mycket bloggning på länge, så jaa. man får väl passa på, när man kommer åt en dator då ;) ler..


och jaa.. jag måste ju berätta det.. att på tisdag, så blir det luciamys med barnen :) mm.. mys mys mys. men först så blir det att åka tåg, å sen jaa.. så på kvällen, så blir det lucia för hela slanten. i en kyrka tom :p haha mm.. även att jag inte tror på den dära "figuren" eller lustigkurren, eller vad vi nu ska kalla han ;) haha :p men jaa.. Lucia i kyrkan, det är nåt speciellt ;) aa, men verkligen !! :D Myys ! ;)







 


bilden gör inte snitzlarna rättvis, tycker jag inte. för neej, dem ser mycket godare ut, dem snitzlarna jag ska äta ;) ler.

Ovido - Quiz & Flashcards