Alla inlägg den 23 december 2011

Av Seema Lundbäck - 23 december 2011 03:16

åh, vad jobbigt det är, att vakna mitt i natten, och inte kunna sova..Och så tjejbekymmer också.. "vad ska jag ha på mig imorgon" altså julafton? tror att det blir att julshoppa sig något kanske.. men vad?? Vad? Bli nog att ta sej en kik, in på kappahl, och/eller på lindex.. denna dagen.. Dagen före dopparedagen :)Stora bekymmer man har som tjej vet ni ;) hehe.. En karl/kille, hade bara resonerat "äsch, det löser sej!" Och tagit vad som fanns :)Men sånna är inte vi tjejer.. Vi vill järna vela lite, och så, innan vi till slut bestämmer oss ;)Och sen är jag lite nervös över att jag inte ska få på Leon, sina nya fina kläder.. att han ska protestera.. Men jaa i så fall, så får jag väl försöka lirka.. mm.. Men ni kan väl hålla en extra tumme åt mig, eller så.. för att det ska gå bra :) är ni snälla !

Ovido - Quiz & Flashcards