Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Seema Lundbäck - 15 januari 2012 19:30

Shit vad dålig jag har blivit på att va aktiv här. förlåt mig!men usch.. ibland finns det verkligen inte något att skriva om. Och jaa, då för man nästan tvinga sig själv, att komma på nåt att skriva liksom.. mm. vilket inte alls blir bra. nee. Men jaa, för kompensationen, så hade jag kunnat lägga upp lite bilder, men kom just på, att det inte går, då jag mobil-bloggar. Lite dåligt, tycker jag. men jaa, that's it. :) mmJoo, men till det här med appar.Tidigare så visste inte jag hur dessa funkade. Men nu vet jag. Sen jag fick min nya phone ;) hihi. ( åhh jag älskar verkligen att slänga in engelska ord såhär när jag skriver. Det blir liksom fint. och I like ;) )Men i alla fall, så när jag hade varit inne på sparbankens hemsida i veckan. så slog det mig, att visst borde sparbanken också ha en app? Och jo, visst hade dem det :) så den kommer nog bli flitigt använd av mig, då det blir lite enklare att logga in, och kolla, föra över, och betala. :) nice! Men nehe. Om jag skulle ge mig ut, på en promenix bort till kvantum. Och kolla vad jag ska ha och äta idag/ikväll. Vet inte så mycket, så jag tror det får bli yoggi och macka av nåt slag :) men det är ju inte så dumt det heller ni :) hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards