Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

finaste låten

Av Seema Lundbäck - 20 januari 2012 01:46

har nyss lyssnat på Chris Medina - What a words. föll en tår.. Den är verkligen fin den låten..Man känner liksom med honom, hur jobbigt han måste ha haft det. Usch jaa. Man vill nästan börja stor-gråta när man hör den ju. mm :( All kärlek till dig Chris Medina <3 så fint av dig, att göra en sån stor låt, till din fru <3 tänk liksom själv, att veta att någon som du älskar djupt av hela ditt hjärta, ska dö. :( det måste vara fruktanvärt.. :/// Usch jaa, så hemskt. Det värsta som kan hända, skulle jag tro.. mm.Har blivit så känslosam, sen jag själv fick barn. Kan inte minnas att jag var såhär känslosam innan, nee. Vet bara att när jag kollade på Tsunami-katastroffen, efter jag fått barn(på tv 4 play) och dem som va drabbade. Som hade förlorat sina nära och kära, därav barn. Då brast det. mm. Kunde knappt se det altså. Nee. Och vet att mitt nuvarande ex(då man) frågade.varför kollar du på sånt ens en gång? Och jaa, det kan man ju fråga sej? mm. Kanske är det för att bli berörd? Känna empati? mm. Kanske.Vet i alla fall innan. Innan man fick barn. Då när man kollade på såna där hemskheter. Om man då inte fick fram en endaste liten tår, då var det nästan skämsigt. mm. visst att man kunde känna empati, men inte ens i närheten. Nej. Och jaa, jag kan nog bara seja det här till försvar. Nu vet man. Nu vet man hur det är att ha barn, och hur mycket man älskar sina barn <3 det kunde man inte veta då. Innan. Inte ens föreställa sej. Men nu när man vet, då blir allt så tydligt <3 Liksom ens barn är ens allt. Jag har aldrig älskat någon, som dem <3 kanske, men inte på det sättet <3 det går liksom inte att gemföras. ne. Ni som har barn vet vad jag pratar om <3 att det förmodligen är det största man varit med om. Finns det något större? Nej, jag tror inte det <<3333 och med dessa ord, sejer jag nu godnatt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Skapa flashcards