Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Seema Lundbäck - 21 januari 2012 21:54

bleker håret, och har P3 Guldgalan på, i bakgrunden. ska väl snart tvätta ur blekningen i håret. och sen ev färga på en annan färg sen. den guldbruna färgen. hej och kram från mig :)

Av Seema Lundbäck - 21 januari 2012 16:12

När man ringer till någon som fyller år. Då förväntar man sej, att dem ska bli glada. Jo men visst är det väl så? Men jaa, vad vet jag.. han kanske inte förväntade sig ett grattis från mig? Det kanske inte va riktigt uppskattat.. antagligen inte :/Känns precis som du har glömt bort, vad som hände. förra sommaren. Men inte jag. :( & just nu ångrar jag. men jaa. du betydde något för mig. På riktigt. Jag kanske inte gjorde det för dig, men du gjorde det för mig. jag älskade dig, på riktigt.

Ovido - Quiz & Flashcards