Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Seema Lundbäck - 25 januari 2012 01:11

har just sett en film. En väldigt djup film, men ack så bra. så fin! så levande. Jag saknar dig! ♥ om du inte sett den, se den... En sevärd, mycket sevärd film. En verklighetsbaseradfilm.Efter att ha sett denna film, så finns det inga. Inga ord, som gör filmen rättvis. Det ända jag kan seja. Va rädda om er ♥ och va rädda om varandra framför allt. Om livet. Om allt. Våga, chansa. Och lev framförallt. Lev ♥En dag är det försent liksom, och inte vill vi känna "det gjorde jag aldrig". Vet inte vad jag menade med sista orden. Men jag vet, att dem ända orden som betyder nåt. Är. Ta vara på livet. Lev det, som det vore den sista <3 Lev varje stund, minut, secund. Som det vore den sista <3 Vet inte vad jag ska seja mer. Är aldeles stum, och tagen efter seja otroliga bästa filmen ♥ Jag saknar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards