Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Seema Lundbäck - 30 januari 2012 01:36

Sa ju att jag skulle färga håret igen. sagt & gjort, blev det så :) men jaa, blev det bra? nej då. varför skulle det :pp nejda. Riktigt så illa var det inte :) men tyckte mig se lila spår i håret, i alla fallen. Tyvärr. Så jaa, nu blir det bara till att färga igen då. mm. En mörkare brun färg, blir det att slänga i. & om inte det skulle funka, så vet jag i alla fall, vilket spår jag ska ge mig in på. Det jag förmodligen skulle stannat på idag, eller jaa. Igår blir det ju :) jaoo. Då blir det att slänga i en blodering i håret igen då. Det som jag kallar för blekning. Japp, det blir det då. Aa. Känns inte riktigt som jag och dem mörka färgerna, är bästa vänner. Nej, inte precis :) men jag och den pärlblonda färgningen, gifter sig däremot med varandra :) mm. Men inte den blonderingen i samma märke, som bleker upp till sex nyanser. Nej. Oj. mycket färgsnack här på bloggen. nu på sistone visst :) hoppas ni gillar det :) Förresten till en annan sak. Ni är lite dåliga på att kommentera. Men jag förlåter er <3


update. det blev svart. så får bli en pärlblondering i håret, senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards