Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Seema Lundbäck - 1 februari 2012 22:48

Här har vi precis gonat ned oss i sängarna, så nu satsar vi på att somna framför Elias. Jag & sonen. Tänkte bara jag skulle kika in lite här, och seja hej till er :) Sagt & gjort. Så nu sejer vi godnatt här i från, oss. Ha det bra fina vänner :) vi hörs! hej hej på er fina. Fina ni :) puss, och massa fina kramisar <3

Av Seema Lundbäck - 1 februari 2012 00:08

finner inga ord, på hur glad jag är för livet, vännerna & barnen <33

det är ni som gör mitt liv liksom <3 och barnen, jaa.. er har jag mycket att tacka.. mm <3 utan er, finns inte jag <3 mina små älsklingar. ni betyder så mycket för mig <333 mm. ni är så stora för mig, och ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. & också den största såklart. Älsklingarna ♥ och också vännerna, hoppas jag, att dem alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta. för tycker om er <3 och jag hoppas också jag, har en betydande roll, i era liv :) eller jaa, att jag är en vän, som ni tycker om <33 kram på er, vänner som barn . och den största kramen är till mina barn ♥ Ni är dem bästa <3 puss.

Skapa flashcards