Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Seema Lundbäck - 29 februari 2012 23:25

Tänkte på det idag, när jag promenixade. Så många minnen. mm, det är mycket. Men minns inte hälften.Kom och tänka på, när jag va gravid med dottern. När jag knallade omkring med stora magen, och tyckte att allt som va mer än bara några meter, va långt och ack så jobbigt med magen. mm. Kunde inte gå många meter, förrens det tog emot. Usch nej. Men jag saknar det. Att va gravid altså ;) mm. Hoppas på att få uppleva det igen. en tredje gång. Men jaa, vi får väl se, om så är fallet. Någon gång. Kanske. Men det är i framtiden isåfall :) mm. Men jaa, kom å tänka på massa då i alla fall. Under promenaden. Som hur bra jag mådde fysiskt, efter sonens föddes. Och hur pigg jag var, den dagen vi skulle åka hem från bb. Minns det som igår. mm. Vi skulle först ta en familjebild(tidningsbilden)på oss alla fyra, för att sedan göra oss iordning så smått, för hemfärd. Och hur fysiskt jobbigt det var, efter första barnet. Kunde knappt sitta då. Nee. O och hur mycket lättare, det var efter andra barnet. Ojaa :)

Ovido - Quiz & Flashcards