Alla inlägg under mars 2012

Av Seema Lundbäck - 10 mars 2012 13:57

Dusch, tågåkning, lördagsmys :)Det var min lördag det. Vad gör ni en sån här lördag, vänner?Återkommer ev senare, let see :) puss

Av Seema Lundbäck - 9 mars 2012 15:58

En helt vanlig simpel fredag.

dålig bloggning här, jag vet.. mm. men har inte så mycket att seja. nee.. skyller väl mest på, att jag inte kan lägga upp bilder, via mobilen. och kan då inte blogga, som jag vill riktigt.. nee.

men i alla fall, tänkte jag skulle gå och kolla lite i affärer. Lindex, kappahl och JC typ :)


Bye på er sålänge. Lovely friday, from me, to you ;)

Av Seema Lundbäck - 5 mars 2012 15:59

På listan ikväll, står en dusch, ett affärsbesök, boka tvätttid. och jaa, sen vet jag inte mer :) Förresten vad ska ni ha för gott, till middag ikväll? Jag tänkte faktiskt bara jag skulle ha lite yoggi, och macka :) inte så mycket mat kanske, men jag menar liksom att man är inte alltid sugen på lagad mat. nepps, ibland kan det faktiskt räcka med en simpel macka, och en yoggi :) jaa, men eller hur ;) gott gott gott :) Trevlig kväll, på er fina ni! :)

Ovido - Quiz & Flashcards