Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Fredag

Av Seema Lundbäck - 13 april 2012 14:57

hade väl inte så mycket att säga egentligen. Ville mest bara mest kika in här, för att önska er en lovely fredag. har åkt på en liten förkylning, så det är väl inte så roligt, när näsan rinner. Men jaa, vad gör man inte.. Haha, nee men precis :) hehe.. Men lovely fredag till er.. Puss

 
 
Länka gratis!

Länka gratis!

14 april 2012 12:11

Hej!
Jag har slumpat din blogg så det är därför jag e här!
Tänkte tipsa om en bogg jag startade tidigtare i år där man som bloggare kan göra reklam för sin blogg helt gratis!
Allt DU behöver göra är att kommentera ett valfritt inlägg på bloggen.
Skriv gärna lite kort om dig själv och varför andra ska läsa just din blogg!
Jag lägger sedan upp ett inlägg bara för dig så fort jag har tid!
Hoppas du tycker att det är värt att prova!

Glöm ej att berätta för dina vänner om bloggen så fler kan lägga märke till denna möjlighet!

Ha det så bra!

http://lankagratis.blogg.se

 
En chic mammas bekännelser

En chic mammas bekännelser

23 april 2012 15:00

hej hej :) hittade din blogg via en annan, allt bra? :)

http://frureinhold.se

 
En chic mammas bekännelser

En chic mammas bekännelser

24 april 2012 10:22

jag är en tjej på 24 år, 1 barn hailey, hund macy, man robin och vi bor i kungälv (snart) :p haha flyttar 16 maj. själv ?

http://frureinhold.se

 
Emma Lannebrink

Emma Lannebrink

24 april 2012 10:34

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?
Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.
Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!
kram

http://adhdochfoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards