Alla inlägg den 30 april 2012

Av Seema Lundbäck - 30 april 2012 11:01

Japp, idag så var det då valborgsmässoafton. händer väl inte så jätte mycket här då.. inte mer än att jag tänkte jag skulle gå ned på stan, och norpa till mig en hamburgare. Såg att dem skulle ha korv & hamburgare- grillning nere på stan idag. Och sen kanske jag går och kollar vad dem har för annat kul med. Axel Algemark spelar ju idag med, kl 18 . Så då går man kanske dit och kollar en sväng med. Och för er som inte vet vem Axel är. Så kan jag berätta för er, att han var med i Melodifestivalen, deltävlingarna, och han kommer från tranås ju, så det lär nog bli ett himla drag, skulle jag tro ;)Nog om det. i övrigt, så funderar jag på ett bloggbyte, till en snyggare blogg. men men, det får bli ett senare "the moment thing" :) kram på er alla fina.

Skapa flashcards