Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Seema Lundbäck - 27 maj 2012 00:04

Skulle bloggat tidigare, men blev inte så.. men i alla fall, som tidigare sagt, så blev det bus med barn, och lek, grillning och massa annat. bebisskrik också ;) haha. Med andra ord, vad man kallar, en ganska bra dag.. Så jaa, det var det. Mm. Imorgon, eller jaa, idag blir det ju egentligen då.. hehe :) Så blir det fira mors dag, med bla tårt-ihop-läggning, som egentligen skulle stått av tårtbakning, idag. Men blev inte riktigt så.. Så det blir att köpa bottnar, och bara lägga ihop tårtan istället. Inte lika mycket okej, och absolut inte lika gott.. men går väl ändå va? :) Hoppas på det ! Tänkte i alla fall lägga ihop nåt på jordgubbar, tänkte kolla det nu innan jag går och lägger mig, om jag orkar.. annars blir det imorgon.. Japp. annars så skulle jag nog tro, att det blir en helt vanlig simpel Jordgubbstårta, av jordgubbar och grädde. Mums. Nej, nu ska jag avsluta för kvällen, men först lite bilder. och ja, förstås, så vill jag ju grattulera Sverige och Loreen, till vinsten av Eurovison song contest. Det är faktiskt lite roligt, för vi har ju inte vunnit på ett tag nu. Men det är väldigt otippat kan jag säga, ja men absolut.. det trodde jag nog aldrig :) Men det är roligt :-) Sverige <3


 

 

Skapa flashcards