Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Seema Lundbäck - 20 juni 2012 11:32

Jaha.. onsdag idag då.. och oj, vad tiden bara rusar iväg.. Vi pratade om det igår, jag och min vän. ja men usch ja, det är skrämmande vad fort tiden går.. mm. snart midsommar me ju :) mys, mys ;) mm. men i alla fall, idag har jag lite och hinna med, innan jag tar kväll, eller vad man nu säger ;) haha! det ska i alla fall hinna med att tvättas, kolla vad jag ska ha på mig på midsommar. och jaa, lite sånt, blir det :-) men aldra först, så tänkte jag bege mig ut på stan, för och köpa mig lite frukost :) macka blir det ;) mums! hoppas dem bara har det brödet bara !! men nej, nu ska jag väl sätta fart här, så det blir något gjort, tänkte jag säga.. hehe :) men här kommer i alla fall lite bilder, både gamla och nya ! mest från igår.. men ha det bra alla.. peace and love från mig <3



       



eftersom jag inte har något bildprogram än, så får instagram stå för min bildredigering, vilket jag tycker funkar relativt bra, än så länge i alla fall :) och med dem orden, så avslutar jag nu, detta blogginlägg :) Men trevlig onsdag, kära ni <3



Av Seema Lundbäck - 20 juni 2012 11:15

Bloggning    

Ärenden på stan

Tvätta

Ovido - Quiz & Flashcards