Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Seema Lundbäck - 25 mars 2012 18:39

Har väl inte hänt, sådär jätte mycket idag kanske. Inget nämnvärt i alla fall :) men nu i alla fall, så tänkte jag kolla på lite goa repriser hära. Vad sejs som ett avsnitt(gammalt) av Top Model Sverige kanske ♥ :) och sen så blir det kanske ett affärs besök.. beror sig helt på, vad jag bestämer mig för, att ha för mat. jupp :) Yoggie och macka lutar det sej lite åt. Men jag vet inte :) har liksom inte så mycket idéer på vad man skulle tänka sej va sugen på, hmm :) oj vad mycket slöprat de blev, om egentligen allt och ingenting :) mm. Och på tal om ingenting. Så har jag lite att styra med i veckan. Bla hämta ut en tröja, som jag beställt hos nelly.com . Och sen lite annat.. haha, vet knappt själv var det är, hehe.. jodå, det vet jag nog om jag tänker efter ;) hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards