Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

dålig update igen..

Av Seema Lundbäck - 16 juni 2011 18:26

men schyt altså, vad gulliga ni är.. som kikar in, och kommenterar, trots dålig update :p


tack snälla ni :) söta ni är ju ;)

 
 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

16 juni 2011 20:02

Min amningsBH är från Change och den har jag på mig alltid. Ja, förutom när den tvättas eller när jag går utan under klänningar eller så :D Den var tyvärr ganska dyr. 500kr och det var nästan så jag ville vända i kassan, haha, men såhär i efterhand var det verkligen värt varenda krona - den är toppen! :D

Och vad tråkigt med lekmattan!! Hoppas att vår inte samlar damm sådär. Eftersom vi bara bor i en tvåa lär vi behöva ta ihop den då och då, så det kanske för en gångsskull är positivt att bo trångt då, haha :D Kram!!

http://madeleines.se

 
Tora - mamma till Viggo

Tora - mamma till Viggo

16 juni 2011 20:27

Hmm, oj! Du kanske ska kolla upp om du är glutenallergiker eller något? Vi gör nästan aldrig pajer, någon tacopaj har det väl blivit ibland. Men om du gör paj så gör pajskalet så tunnt som du kan så kanske du inte märker av det lika mycket?

http://glitterfjolla.blogg.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

17 juni 2011 08:28

Japp, det var amningsBH men de har massa BHar på change och jag antar att alla är någorlunda lika och sköna :D Jag tycker att du ska gå till en riktig underklädes kedja så de får mäta dig och hjälpa dig med rätt storlek, det är A och O. Innan körde jag ofta 75C men på min amningsBH har jag 70F, så det är ganska stor skillnad, både runt och i kupa (självklart har de vuxit också, med tanke på mjölken) - så gå och mät dig :D Kramar och trevlig helg!

http://madeleines.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

17 juni 2011 20:36

Tack vännen!! Och trevlig kväll på er också :D Kramar

http://madeleines.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards