Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Seema Lundbäck - 14 maj 2011 16:43

Fresch orange nectar.Va dock inte lika god andra gången, jag drack denna. Va kanske för att den inte va så kall då, och kanske för att jag va något stressad, och inte hann njuta så väldigt mycket då. Så istället för njutningskänsla, så blev det inte-god-alls då typ. :pMen visst e det väl bättre att gå från inte-god-alls principen, till njutningskänsla :) Japps..Haha.Egentligen hur onödig information, som helst. Men men :p

Av Seema Lundbäck - 14 maj 2011 16:29

favis nr 1, av mina godaste. Ska se om jag hittar brödet på internet, så kan jag visa er hur dem ser ut. Dem godaste bröden utomlands, på länge :pHar en favis till, att visa er. Kommer upp snart här...

Av Seema Lundbäck - 14 maj 2011 16:15

ännu en favorit ;)

Av Seema Lundbäck - 14 maj 2011 16:12

Dem här va lite av en stor favorit, på semestern. Hur goda som helst ju ;) gillades av både dem vuxna och barnen, kan jag ju medge/säga :)

Ovido - Quiz & Flashcards