Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Seema Lundbäck - 24 januari 2012 13:28

Ja, då var tisdagen här igen då. Frukosttime. Japps, här blir det att äta lite sen frukost, som består av två mackor, med endast smör :) sen blir det dusch, buss-åkning (eller hur sejer man egentligen,hehe) , hämtning av barn, pulkaåkning för barnen fick det bli idag, hem från dagiset. utfodring av barn. och jaa, sen vet jag inte. sen håller jag resten öppet. slökväll med film kanske? barnfilm blir det nog först. sen någon annan film kanske. mm. men hoppas det blir en loovely dag i alla fall <3 Hoppas er dag blir fin kära vänner & läsare ♥

Av Seema Lundbäck - 24 januari 2012 00:08

det blev en färgning till av håret. och tycker det verkar okej. men jaa. det riktiga resultatet får jag se imon, i dagsljuset :) men usch, till en annan sak. som gör mig lite deprimerad. min blogg. den är inte bra. vill ha ett annat sorts utseende på den. mm. byta blogg kanske? blogg.se eller lifestyle. hmms, vet inte alls. men först kanske man ska byta utseendet på det jag skriver med. ni vet, verdana eller någon annan fin stil.

Ovido - Quiz & Flashcards