Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Seema Lundbäck - 13 maj 2012 20:32

hörde något om, att om två veckor är det juni.. och jag bara va?? nej, men det kan väl inte stämma.. men joo. det gör det ju. Ploff, sa det, så var sommaren här.. hehe. Ja, men det är verkligen så. Någon mer än mig, som tycker det går fort kanske? men nej, nu ska jag gå och ta mig lite dricka, eller något gottigt, tänkte jag. Men puss på er, vänner <3 see you.

Av Seema Lundbäck - 13 maj 2012 20:07

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev här, ser jag! men har inte haft verken blogginspiration, eller någon bra möjlighet till att blogga. men nu så, så har jag slagit slag i sak, och köpt mig en dator. peppar, peppar. dock vet jag inte, om jag ska behålla den, eller hur jag ska göra. sälja den kanske? eller inte. men vi får väl se hur det blir med den saken. jaoo.


här kommer i alla fall lite bilder, från dagen <3



  

 

      

instagram loove. -

Ovido - Quiz & Flashcards