Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Seema Lundbäck - 18 augusti 2011 22:15

      

        

                                                 Lindex

     






Köpte lite nytt, till mina små gullegryn idag :)


och jaa, som ni ser här ovan.. så blev det lite från kappahl oxh lite från lindex, som fick följa med mig hem :)

och en och annan födelsedagspresent fick följa med hem också :) som också blir deras födelsedags-outfiter :) och sen lite annat med. kul med lite nytt även till dem små ju :) och jaa, trendigt ska det va.. jaa, men klart det ;)

men ngt som är svårt, är att hitta trendiga kläder till pojkar. mm. måste seja att h&m har bättre till pojk. och dessutom trendigare stuk också :) (kan visa er sen, om jag hittar) då det är något jag fastnat för(i butik) japps ;)


kan nämna att den tröjan som är sist. killtröjan ni vet. den finns i en annan färg också. den färgen fick följa med hem. minns inte exakt vad det var för någon. men jaa. det är en likadan en i alla fall. den med gitarr-trycket ni vet :)

Av Seema Lundbäck - 18 augusti 2011 00:20

Japps så är det..


Min blogg fyller snart ett halv år.

i oktober bestämt, så firar jag ett halv år med bloggen. hehe. tiden går snabbt, när man har skoj.. :p aa..


Är faktiskt lite förvånnad.. för inte trodde jag, att jag skulle klara att hålla en blogg vid liv så här länge. nej nej. haha. inte alls.

men men.. man ser :)


så jaa.. om jag hållt den vid liv såhär länge, så borde det ju gå längre :) som sagt. vi får se.. bestämmer inget.. skriver när något finns att seja, och jaa. såklart, när jag kommer på ngt att skriva om här :) hehe :p


men nhe.. om man skulle dra på nån film kanske?


kolla klart mia & klara kanske.. som jag började kolla förrut. mm.


Så vad tycker ni om Mia & Klara då? Gilla ni dem eller?


den humorn?


jag kan tycka, att dem e lite smått roliga. mm.


men min absoluta favorit är ju faktiskt HEJA BJÖRN :)


ni vet dem där roliga, i en småstads villa. eller vad det nu heter, där dem bor.

ni vet dem där Sanna, Bjön, Henrik, Katt-Kerstin, mfl mfl. haha. dem e ju bara för sköna ;) aa. sånt tycker vi om. haha. ;) aa, like :)

sjuk humor, eller vad man nu kallar det. ;p


Vad gillar ni för nåt, inom humor då?


Gillar ni kanske Hipp Hipp ?

 

Jag kom och tänka på idag, att jag tycker nog att Mia & Klara, är snepet roligare än Hipp hipp. japps :)

Ovido - Quiz & Flashcards