Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Crusing

Av Seema Lundbäck - 13 augusti 2011 22:44

Det är Tranås Cruising & Rock´n Roll Event 2011, här idag.. så massa folk på stan. jaa precis knöke fullt. som man sejer i smålad :p haha.

va ute förrut. och jaa.. jag kan lova er, att det va folk precis överallt. ung som gammal. jajjemen. kul när det är nåt sånt dänt stort, att det är lite folk å så då ju :) mm. man riktigt hör bilarna hur det kör.. hehe. mm.. höll på att skrämma livets ur.. när jag skulle gå framför en sådan där raggarbil ni vet.. mm.. usch jaa.. haha :p

 
 
 
Malin & Prinsessan

Malin & Prinsessan

14 augusti 2011 19:43

Men TACK vad söt du är! Har läst alla dina kommentarer senaste dagarna, har dock varit lite dålig på att svara.

Jag läser mycket tidningar och modebloggar. Sen mixar jag ihop det till min egen stil :)
Och till Jolie gillar jag ljusa, neutrala och gärna rosa kläder, hihi :)

Kram på dig!!!

http://malinsblogg.se

 
felicia - 19 år och mamma

felicia - 19 år och mamma

14 augusti 2011 20:22

det var läängesen jag hade löshår sist.. hade också clips, men kommer inte ihåg hur jag gjorde.. tror inte det var några problem med att sätta dit dem.. kanske kan du kolla på youtube?

http://ettheltnyttliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards