Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Seema Lundbäck - 15 oktober 2011 19:45

jaa, för nu så har bloggen, min blogg, fyllt ett halv år :) hehe. tänk vad tiden går fort egentligen :p haha. som jag skrev innan jaa ;) haha. blev lite tjatigt, kände jag :p förlåt mig ;)

Av Seema Lundbäck - 15 oktober 2011 18:49

tror inte jag är ensam om, att tycka att helgen bara rusar iväg.. nee, men eller hur?

altså vart tar den vägen någonstans? här är vi nu, och snart har lördagen både kommit och gått. mm. tycker det går så otroligt fort jämt, jämt jämt.. mm. vart tar dagar, veckor,helger vägen egentligen? dem bara försvinner, och jaa.. det är fort som bara den. aa. swisch sejer det bara, så är dem slut. mm.


och vet ni hur många dagar det är kvar till jul? jag vet ;) hehe. :pp någon som vågar sej på en gissning kanske? :)


återkommer med svaret(antingen med en update här nedan, eller med ett nytt inlägg), när jag har fått tillräckligt med gissningar :p haha.


tänkte jag gjorde det till en kul grej, bara såhär, spontant liksom :p mm.

Av Seema Lundbäck - 15 oktober 2011 11:08

Insåg nyss, att det va ett tag sen jag uppdaterade här på bloggen, så jaa. jag tyckte det va dags :) för en uppdatering altså :p haha.


har kanske inte så jätte mycket om seja. men jaa. passar på att önska er en trevlig lördag och helg i alla fall :)


men jaa, kanske återkommer senare här :)

Ovido - Quiz & Flashcards